FAQ - otázky a odpovědi

Na této stránce naleznete dotazy, na které se nás zákazníci nejčastěji ptají a odpovědi na ně. Pokud zde nenajdete odpověď na Váš dotaz, neváhejte a zeptejte se sami. Váš dotaz zašlete na email wifishop@wifishop.cz.

Jak zruším zasílání emailového zpravodaje?

Pro zrušení zasílání emailového zpravodaje se přihlašte na Váš účet a v menu Upravit informace / Detail mého kontaktu / Dynamické parametry vymažte položku Informační zpravodaj. Nesnažíme se Vás bombardovat spamy, ale upozorňovat na novinky a zajímavosti z oboru.


Zapoměli jste přihlašovací jméno, nebo heslo?

Nevadí, klikněte na odkaz Zapomněli jste heslo?. Budete vyzváni k zadání emailové adresy, kterou jste použili při registraci. Po jejím zadání obdržíte obratem emailovou zprávu s uživatelským jménam a nově vygenerovaným heslem. Toto heslo doporučujeme změnit.


Proč se po odkliknutí trasování zásilky zobrazí chybové hlášení, že data nejsou k dispozici?

Tento stav vrací evidenční systémy zásilek jednotlivých přepravců v okamžiku, kdy jsme balík již připravili k expedici, případně předali svozové službě, ale zatím nebyl zaevidován do centrální databáze jednotlivých přepravců.  Většinou je toto hlášení zobrazováno od pozdního večera v den expedice zásilky.

Zásilky je možné trasovat cca 6 měsíců po jejich odeslání.


Proč se faktura tváří jako nezaplacená, když jsem ji platil hned při předání doručovateli?

Stav faktury - uhrazená/neuhrazená se řídí stavem v účetním systému. V tom se faktura stává uhrazenou až po připsání peněz na účet. U plateb dobírkou je běžná doba mezi zaplacením zákazníkem a připsáním na účet 5 až 10 dnů. Prodleva je způsobena převodem peněz z účtu pošty nebo přepravní služby.

 

 




0 položek za 
0 Kč
Obsah košíku

Přihlášení
Přihlašovací jméno:
Heslo:
Zapomenuté heslo
 
  • Centrála Praha
  •  
  • VanCo.cz s.r.o.
  • Vratislavova 27
  • 128 00 Praha 2 - Vyšehrad
  •  
  • tel: +420 246 035 451
  • fax: +420 246 035 450
  • E-mail: obchod@vanco.cz
  •  
  • Otevírací doba kamenné prodejny:
  • Pondělí - Čtvrtek: 8.30 - 17.30
  • Pátek: 8.30 - 17.00
  • Sobota, Neděle: zavřeno
  • Pobočka Olomouc
  •  
  • VanCo.cz s.r.o.
  • Jiráskova 297/14
  • 779 00 Olomouc
  •  
  • tel: +420 587 203 671
  • fax: +420 587 203 672
  • E-mail: obchod@vanco.cz
  •  
  • Otevírací doba kamenné prodejny:
  • Pondělí - Pátek: 8.00 - 12.00, 13.00 - 17.00
  • Sobota, Neděle: zavřeno

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.